satyanarayan

ஸத்யநாராயண பூஜாரம்பம் : விக்நேச்வர பூஜை

ஆசமனம்: அச்யுதாய நம:|அநந்தாய நம:|கோவிந்தாய நம:| கேஷவ, நாராயண (thumb - cheek) மாதவ , கோவிந்த (ring finger - eye) விஷ்ணொ, மதுஸூதந (index finger - nose) த்ரிவிக்ரம, வாமன (little finger - ear) ஸ்ரீதர, ஹ்ருஷீகெஷ (middle finger - shoulder) பத்மநாப (four fingers - navel), தாமோதர (four fingers - head)
ஷுக்லாம் பரதரம் தேவம் ஷஷிவர்ணம் சதுர்புஜம் ப்ரஸன்ன வதநம் த்யாயேத் ஸர்வ விக்னொப ஷாந்தயே
ஓம்ப்ரணவஸ்ய பரப்ரஹ்ம ருஷிர் பரமாத்மா தேவதா . தேவீ காயத்ரீச் சந்த: ப்ராணாயாம: விநியொகஹ . (Do Pranayama) ஓம் பூ: ஓம் புவ: ஓம் ஸுவ: ஓம் மஹ: ஓம் ஜந: ஓம் தப: ஓம் ஸத்யம் ஓம் தத் ஸவிதுர் வரேண்யம் பர்க்கோ தேவஸ்ய தீமஹீ தியோ யோ ந: ப்ரசோதயாத் ஓமாபோ ஜ்யோதீ ரஸோ: அம்ருதம் ப்ரஹ்ம பூர் புவஸ்ஸுவரோம்
கணாநாம் த்வா கணபதிகும் ஹவாமஹே கவிம் கவீநாம் உபமஸ்ர வஸ்தமம் ஜ்யேஷ்டராஜம் ப்ரஹ்மணாம் ப்ரஹ்மணஸ் தே ஆந: ச்ருண் வந்நூதிபிஸ்: ஸீத ஸாதனம்
மஹா கணபதயே நம: த்யாயாமி மஹா கணபதிம் ஆவாஹயாமி. ஆஸனம் ஸமர்பயாமி. ஆசமநீயம் ஸமர்பயாமி. மதுபர்க்கம் ஸமர்பயாமி. ஸ்நானம் ஸமர்பயாமி. ஸ்னானானந்தரம் ஆசமநீயம் ஸமர்பயாமி. வஸ்த்ர யுக்மம் ஸமர்பயாமி. யக்ஞோபவீதம் ஸமர்பயாமி. கந்தான் தாரயாமி. பரிமல த்ரவ்யம் ஸமர்பயாமி. அக்ஷதான் ஸமர்பயாமி. புஷ்பாணி ஸமர்பயாமி. நாநாவித பத்ர மந்த்ரபுஷ்பாணி ஸமர்பயாமி. தூபம் ஆக்ராபயாமி. தீபம் ப்ரதர்ஸயாமி மஹாநைவெத்யம் நிவேதயாமி. கர்ப்பூரநீராஜநம் தர்ஸயாமி. ஸர்வ ராஜொபசாரான் ஸமர்பயாமி.

ஸத்யநாராயண பூஜாரம்பம் - Other deities

ஸங்கல்பம்

மமோபாத்த ஸமஸ்த துரிதக்ஷய த்வாரா பரமேஸ்வர ப்ரீத்யர்த்தம் சுபே சோபனே முஹூர்த்தே அத்ய ப்ரஹ்மணொ த்விதீய பரார்தே விஷ்ணுபதெ ஸ்ரீஷ்வெத வராஹ கல்பே வைவஸ்வத மந்வந்தரே அஷ்டாவிம்ஸதிதமே கலியுகே, ப்ரதம பாதே shaka த்வீபே பாரத வர்ஷெ பரத கண்டே ( New zealand தெஷெ auckland க்ராமெ) ஷாலிவாஹந ஷகெ வர்தமாநெ வ்யவஹாரிகெ () நாம ஸம்வத்ஸரே (உத்தர /தக்ஷிண) ஆயணெ () ருதௌ () மாஸெ () பக்ஷெ () ஸுபதிதௌ. () வாஸரயுக்தாயாம் ()நக்ஷத்ரயுக்தாயாம் ச ஏவங்குண விஸேஷண விஸிஷ்டாயாம் அஸ்யாம் ஸுபதிதௌ.
ஸர்வ க்ரஹெஷு யதா ராஷி ஸ்தாந ஸ்திதெஷு ஸத்ஸு யெவம் குணவிஷெஷெண விஷிஷ்டாயாம் ஷுபபுந்ஞதிதௌ மம ஆத்மந ஷ்ருதிஸ்மரதிபுராணொக்த பலப்ராப்யர்தம் மம ஸககுடும்பஸ்ய க்ஷெம ஸ்தைர்ய ஆயுராரொக்ய சதுர்வித புருஷார்தம் ஸித்யர்தம் அங்கீகரத ஸ்ரீஸத்யநாராயண வ்ரதாம் கத்வெந ஸம்பாதித ஸாமக்ரய்யா கணெஷ ஸூர்யாதி நவக்ரஹ இந்த்ராதி அஷ்டலொகபால ஸ்ரீஸத்யநாராயண ப்ரீத்யர்தம் ஸ்ரீஸத்யநாராயண பூஜந: ததா கதா ஷ்ரவணம் ச கரிஷ்யெ

Optional: kalasa பூஜை

கங்கேச யமுனே சைவ கோதாவரி ஸரஸ்வதி | நர்மதே ஸிந்து காவேரி ஜலேஸ்மின் ஸன்னிதிம் குரு | எவம் கலஸ பூஜாம் க்ருத்வா மயா கரிஷ்யமாண ஸ்ரீ ஸத்யநாராயண பூஜாம் கரிஷ்யே.

லோகபால பூஜை: Gayathri avahanam

லோகபால பூஜை: Namavali

பஞ்சலோகபால பூஜை - use அக்ஷதை, put அக்ஷதை after each manthra, repeat for each of five deities
ஸாங்கம் ஸாயுதம் ஸவாஹநம் ஸஸக்திம் பத்நீ புத்ர பரிவார ஸமேதம் ....(1)கணபதிம்/(2)ப்ரஹ்மாணம் /(3)விஷ்ணும் /(4)ருத்ரம் /(5) கௌரிம் ...லோக பாலம் த்யாயாமி ஆவாஹயாமி
ஸ்ரி கணேஸாதி பஞ்சலோகபால தேவதாப்யோ நம: ரத்ந ஸிம்ஹாஸநம் ஸமர்பயாமி. பாத்யம் ஸமர்பயாமி. அர்க்யம் ஸமர்பயாமி. ஆசமநீயம் ஸமர்பயாமி. ஸ்நானம் ஸமர்பயாமி. ஸூத்தாசமநம் ஸமர்பயாமி. வஸ்த்ரம் ஸமர்பயாமி. யக்ஞோபவீதம் ஸமர்பயாமி. கந்தான் தாரயாமி. பரிமல த்ரவ்யம் ஸமர்பயாமி. அக்ஷதான் ஸமர்பயாமி. புஷ்பாணி ஸமர்பயாமி. தூபமாக்ராபயாமி. தீபம் தர்ஸயாமி. மஹாநைவெத்யம் ஸமர்பயாமி. தாம்பூலம் ஸமர்பயாமி. மந்த்ரபுஷ்பம் ஸமர்பயாமி. ஸமஸ்தோபசாராந் ஸமர்பயாமி. கணேஸாதி பஞ்சலோகபால தெவதா ப்ரஸாத ஸித்திரஸ்து

நவக்கிரகங்கள் - திக்பாலக பூஜை

Optional Detailed one
ஓம் சூர்யாய நம: ஓம் சந்த்ராய நம: ஓம் அங்காரகாய நம: ஓம் புதாய நம: ஓம் ப்ருஹஸ்பதயே நம: ஓம் சுக்ராய நம: ஓம் சனைஸ்சராய நம: ஓம் ராஹவே நம: ஓம் கேதுவே நம:
ஸௌர மண்டல மத்யஸ்த்தம் ஸாம்பம் ஸம்ஸார பேஷஜம் | நீலக்ரீவம் விரூபாக்ஷம் நமாமி சிவமவ்யயம்
ஓம் ஆதித்யாதி நவக்ரஹ தேவதாப்யோ நம: ஓம் நக்ஷத்ராதி தேவதாப்யோ நம:

ஓம் இந்த்ராய நம: ஓம் அக்நயெ நம: ஓம் யமாய நம: ஓம் நிருருதியெ நம: ஓம் வருணாய நம: ஓம் வாயுவே நம: ஓம் குபேராய நம: ஓம் ஈஷாநாய நம: இந்த்ராத்யஷ்ட திக்பாலக தேவதாப்யோ நம:


ஸத்யநாராயண பூஜாரம்பம் - main deity

மஹா விஷ்ணொ நாம பூஜா

1) ஓம் ஷ்ரீகெஷவாய நம:
2) ஓம் ஷ்ரீநாராயணாய நம:
3) ஓம் ஷ்ரீமாதவாய நம:
4) ஓம் ஷ்ரீகோவிந்தாய நம:
5) ஓம் ஷ்ரீவிஷ்ணவெ நம:
6) ஓம் ஷ்ரீமதுஸூதநாய நம:
7) ஓம் ஷ்ரீத்ரிவிக்ரமாய நம:
8) ஓம் ஷ்ரீவாமநாய நம:
9) ஓம் ஷ்ரீஷ்ரீதராய நம:
10) ஓம் ஷ்ரீஹரஷீகெஷாய நம:
11) ஓம் ஷ்ரீபத்மநாபாய நம:
12) ஓம் ஷ்ரீதாமொதராய நம:
13) ஓம் ஷ்ரீஸங்கர்ஷணாய நம:
14) ஓம் ஷ்ரீவாஸுதெவாய நம:
15) ஓம் ஷ்ரீப்ரத்யும்நாய நம:
16) ஓம் ஷ்ரீஅநிருத்தாய நம:
17) ஓம் ஷ்ரீபுருஷொத்தமாய நம:
18) ஓம் ஷ்ரீஅதொக்ஷஜாய நம:
19) ஓம் ஷ்ரீநாரஸிங்ஹாய நம:
20) ஓம் ஷ்ரீஅச்யுதாய நம:
21) ஓம் ஷ்ரீஜநார்தநாய நம:
22) ஓம் ஷ்ரீஉபெந்த்ராய நம:
23) ஓம் ஷ்ரீஹரயெ நம:
24) ஷ்ரீ கரஷ்ணாய நம:
25) ஓம் ஷ்ரீ பரஷுராமாய நம:
26) ஓம் ஷ்ரீ ராமாய நம:
27) ஓம் ஷ்ரீ புத்தாய நம:
28) ஓம் ஷ்ரீ கல்கிநெ நம:
ஓம் ஷ்ரீ மஹா விஷ்ணவெ நம: நாம பூஜா ஸமர்பயாமி ..

Dhyanam for Main deity

(Apply water to eyes and understand the following)
* ஸத்யம் ஞானம் அநந்தம் ப்ரஹ்மந் || [Brahman is Truth, Knowledge and Infinity]
* அஸவதித்யோ | ப்ரஹ்ம ப்ரஹ்மைவாஸ்மி || [you are of the nature of Brahman - Jeevatma and Paramatma are same]

Dhyana slokas (you can add more related slokas):
ஓம் ஷாந்தாகாரம் புஜகஸயநம் பத்மநாபம் ஸுரெஸம் |
விஷ்வாதாரம் ககநஸத்ருஸம் மேகவர்ணம் ஸுபாந்கம் |
லக்ஷ்மீகாந்தம் கமலநயநம் யோகிஹருத் த்யாநகம்யம் |
வந்தேவிஷ்ணும் பவபயஹரம் ஸர்வலோகைகநாதம் ||
மேகஷ்யாமம் பீதகௌஷெய வாஸம் | ஷ்ரீவத்ஸாங்கம் கௌஸ்துபோத் பாஸிஸாங்கம் |
புண் யோபெதம் புண்டரீகாயதாக்ஷம் | விஷ்ணும் வந்தே ஸர்வலோகைகநாதம்||

Upacharam

ஓம் ஸ்ரி ஸத்யநாராயண ஸ்வாமிநே நம: ஆவாஹயாமி ..(offer flowers to Lord)
ஆஸநம் ஸமர்பயாமி..(offer flowers/axathaas)
அர்க்யம் ஸமர்பயாமி ..(offer water)
பாத்யம் ஸமர்பயாமி.. (offer water)
ஆசமநீயம் ஸமர்பயாமி ..(offer water)
ஸ்நாபயாமி. .(offer water)
வஸ்த்ரார்த்தம் அக்ஷதாந் ஸமர்பயாமி. (offer flowers/axathaas)
யஜ்நொபவீதம் ஸமர்பயாமி ..(offer poonal/axathaas)
ஆபரணாநி ஸமர்பயாமி..(offer flowers/axathaas)
பரிமல த்ரவ்ய ஸமர்பயாமி ..(offer incense/axathaas)
சந்தநம் ஸமர்பயாமி ..(offer chandan/axathaas)
நாநா அலந்காராந் ஸமர்பயாமி ..(offer flowers/axathaas)
புஷ்பம் ஸமர்பயாமி ..(offer flowers to Lord)

பாதாதிகேச பூஜை

ஓம் ஸத்யதேவாய நம: பாதௌ பூஜயாமி ..
ஓம் ஸத்யாத்மனெ நம: குல்பௌ பூஜயாமி ..
ஓம் ஸத்யஸகல்பாய நம: ஜங்கே பூஜயாமி ..
ஓம் ஸத்யநிதயெ நம: ஜாநுநீ பூஜயாமி ..
ஓம் ஸத்யதீஷாய நம: ஊரூந் பூஜயாமி ..
ஓம் ஸத்யரூபாய நம: குஹ்யம் பூஜயாமி ..
ஓம் ஸத்யஸெவ்யாய நம: ஜகந் பூஜயாமி ..
ஓம் ஸத்யவர்மாய நம: கடிம் பூஜயாமி ..
ஓம் ஸத்யொதராய நம: உதரம் பூஜயாமி ..
ஓம் ஸத்யஷாராய நம: ஹிருதயம் பூஜயாமி ..
ஓம் ஸத்யகாமாய நம: பார்ஷ்வௌ பூஜயாமி ..
ஓம் ஸத்யெஷ்டாய நம: பரஷ்டதெஹம் பூஜயாமி ..
ஓம் ஸத்யபாராயணாய நம: ஸ்கந்தௌ பூஜயாமி ..
ஓம் ஸத்யஷௌர்யாய நம: பாஹூந் பூஜயாமி ..
ஓம் ஸத்யவக்ஷாய நம: ஹஸ்தாந் பூஜயாமி ..
ஓம் ஸத்யஸதுஷ்டாய நம: கண்டம் பூஜயாமி ..
ஓம் ஸத்யதேவாய நம: வதனம் பூஜயாமி ..
ஓம் ஸத்யாச்யுதாய நம: நாஸிகாம் பூஜயாமி ..
ஓம் ஸத்யஷர்மாய நம: ஷ்ரொத்ரெ பூஜயாமி ..
ஓம் ஸத்யபூர்ணாய நம: நேத்ராணி பூஜயாமி ..
ஓம் ஸத்யௌஷதாய நம: ப்ரவௌ பூஜயாமி ..
ஓம் ஸத்யானந்தாய நம: ப்ரூமத்யம் பூஜயாமி ..
ஓம் ஸத்யவபுஷெ நம: லலாடம் பூஜயாமி ..
ஓம் ஸத்யக்ரஹரூபிணெ நம: ஷிர: பூஜயாமி ..
ஓம் ஸ்ரீஸத்யநாராயணாய நம ஸர்வாண் யங்காணி பூஜயாமி ..

Can include following additional for vishnu

சுலோகம்
த்யாயேத் ஸத்யம் குணாதீதம் குணத்ரய ஸமந்விதம்
லோகநாதம் த்ரிலோகேஸம் கௌஸ்துவாபரணம் ஹரிம்.
தியானம்
நீலவர்ணம் பீதவாஸம் ஸ்ரீவத்ஸ பதபூஷிதம்
கோவிந்தம் கோகுலாநந்தம்ப ப்ரஹ்மாத்யைரபி பூஷிதம் ஸமர்ப்பயாமி
அர்க்யம்
வ்யக்தாவ்யக்த ஸ்வரூபாய ஹ்ருஷீக பதயே நம:
மயாநிவேதிதோ பக்த்யா அர்க்யோயம் ப்ரதிக்ருஹ்யதாம் ஸமர்ப்பயாமி
பாத்யம்
நாராயண நமஸ்தேஸ்து நாகார்ணவ தாரக
பாத்யம் க்ருஹாண தேவேஸமம ஸெளக்யம் விவர்த்தய ஸமர்ப்பயாமி
ஆசமனீயம்
மந்தாகிந்யாஸ்து யத்வாநி ஸர்வ பாபஹரம்ஸுபம்
ததிதம் கல்பிதம் தேவ ஸம்யகர சம்யதாம் விபோ ஸமர்ப்பயாமி
ஸ்நானம்
ஸ்நானம் பஞ்சாம்ருதைர்த்தேவ க்ருஹாண புரு÷ஷாத்தம
அனாதனாத ஸர்வக்ஞ கீர்வாண ப்ரணதிப்ரிய ஸமர்ப்பயாமி
வஸ்த்ரம்
வேதஸுக்த ஸமாயுக்தே யஜ்னஸாம ஸமன்விதே
ஸர்வவர்ண ப்ரதே தேவி வாஸஸீ ப்ரதிக்ருஹ்யதாம் ஸமர்ப்பயாமி
யக்ஞோபவீதம்
ப்ரம்ம விஷ்ணு மஹேஸானாம் நிர்மிதம் ப்ரஹ்மஸுத்ரம்
யக்ஞோபவீத தானேன ப்ரியதாம் கமலாபதிம் ஸமர்ப்பயாமி
சந்தனம்
ஸ்ரீகண்டம் சந்தனம் திவ்யம் கந்தாட்யம் ஸுமனோஹரம்
விலேபனம் ஸுரஸ்ரேஷ்ட சந்தனம் ப்ரதிக்ருஹ்யதாம் ஸமர்ப்பயாமி
புஷ்பாணி
மல்லிகாதி ஸுகந்தீனி மாலத்யாதீனி வைரப்போ
மயாஹ்ருதானி பூஜார்த்தம் புஷ்பாணி ப்ரதிக்ருஹ்யதாம் ஸமர்ப்பயாமி
அங்கபூஜை Anga pooja used for Vishnu
ஓம் நாராயணாய நம: பாதௌ பூஜயாமி
ஓம் ஸேஷஸாயிநே நம: குல்பௌ பூஜயாமி
ஓம் காலஸ்வரூபிணே நம: ஜங்கே பூஜயாமி
ஓம் விஸ்வரூபாய நம: ஜானுனீ பூஜயாமி
ஓம் ஜகந்நாதாய நம: குஹ்யம் பூஜயாமி
ஓம் கமலநாபாய நம: நாபிம் பூஜயாமி
ஓம் ஜகத்குக்ஷிணே நம: குக்ஷிம் பூஜயாமி
ஓம் லக்ஷ்மிவிலஸ்தவக்ஷஸே நம: வக்ஷஸ்தலம் பூஜயாமி
ஓம் சக்ராதிஹஸ்தாய நம: ஹஸ்தான் பூஜயாமி
ஓம் சதுர்பாஹவே நம: பாஹுன் பூஜயாமி
ஓம் ஸ்ரீகண்டாய நம: கண்டம் பூஜயாமி
ஓம் சந்த்ரமுகாய நம: முகம் பூஜயாமி
ஓம் ஸத்யவாசே நம: வக்த்ரம் பூஜயாமி
ஓம் ஸ்ரீஸாய நம: நாஸிகாம் பூஜயாமி
ஓம் ரவிந்துலோசனாய நம: நேத்ரே பூஜயாமி
ஓம் திக்ஸ்ரோத்ராய நம: ஸ்ரோத்ரே பூஜயாமி
ஓம் ஸர்வவ்யாபிணே நம: ஸிரோ பூஜயாமி
ஓம் ஸ்ரீஸத்யநாராயணஸ்வாமிநே நம: ஸர்வாங்கானி பூஜயாமி
தூப தீப உபசாரம்
வனஸ்பதி ரஸோத்பூதோ
கந்தாட்யோ கத்த உத்தம:
அக்ரே யஸ்ஸர்வ தேவானாம்
தூபோயம் ப்ரதிக்ருஹ்யதாம் ஆக்ராபயாமி
தீபம்
ஸாஜ்யம்சவர்த்தி ஸம்யுக்தம்
வஹ்னி னாயோஜிதம் மமா
தீபம் க்ரூஹாண தேவேச
த்ரைலோக்ய திமிராபஹம் தர்ஸயாமி
ஸத்ய நாராயண ஸ்வாமினே நம:
நைவேத்யம்
க்ருதபக்வ ஹவிஷ்யான்னம் பாயஸஞ்சஸ ஸுர்க்கரம்
நாநாவிதஞ்ச நைவேத்யம் விஷ்ணோமே ப்ரதிக்ருஹ்யதாம் ஸமர்பயாமிி
ஆசமனீயம்
ஸர்வபாபஹரம் திவ்யம் காங்கேயம்நிர்மலம்ஜலம்
ஆசமனம் மயாதத்தம் க்ருஹ்யதாம் புரு÷ஷாத்தமம் ஸமர்பயாமிி
தாம்பூலம்
லவங்க கர்ப்பூரயுதம் தாம்பூலம் ஸுரபூஜிதம்
ப்ரீதயாக்ருஹா தேவேஸ மமஸெளக்யம் விவர்த்தய ஸமர்பயாமிி
பலம்
இதம்பலம் மயாதேவ ஸ்தாபிதம் புரதஸ்தவ
தேவ மே ஸபலாநாபி பவேஜ்ஜனமணி ஜன்மணி ஸமர்பயாமிி
நீராஜனம்
சதுர்வர்த்தி ஸமாயுக்தம் க்ருதேன ச ஸுபூஜிதம்
நீராஜனேன ஸந்துஷ்டோ பவதேஸன ஜகத்பதி ஸமர்பயாமிி
ப்ரதக்ஷிண நமஸ்காரம்
யானிகானி ச பாபானி ஜன்மாந்தர க்ருதானி ச
தானிதானி ப்ரணஸ்யந்தி ப்ரதக்ஷிண பதேபதே ஸமர்பயாமி
நிவேதனம்
தத: புஷ்பாஞ்ஜலி நமஸ்காரான் ச க்ருத்வாஸ்துவததி
யான்மயா பக்தியுக்தேன பத்ரபுஷ்ப புலம் ஜலம் ஸமர்பயாமி
பரிபூர்ணம்
தத்க்ருஹாணா நுகம்பயா மந்த்ரஹீனம் க்ரியாஹீனம்
பக்திஹீனம் ஜனார்த்தன யத்பூஜிதம் மயாதேவ ததஸ்துமே ஸமர்பயாமி

அஷ்டொத்தரஷதநாம பூஜா

1) ஓம் ஸ்ரிஸத்யதேவாய நம: -- ॐ श्री सत्यदेवाय नमः .
2) ஓம் ஸத்யாத்மநெ நம: -- ॐ सत्यात्मने नमः .
3) ஓம் ஸத்யபூதாய நம: -- ॐ सत्यभूताय नमः .
4) ஓம் ஸத்யபுருஷாய நம: -- ॐ सत्यपुरुषाय नमः .
5) ஓம் ஸத்யநாதாய நம: -- ॐ सत्यनाथाय नमः .
6) ஓம் ஸத்யஸாக்ஷிணெ நம: -- ॐ सत्यसाक्षिणे नमः .
7) ஓம் ஸத்யயோகாய நம: -- ॐ सत्ययोगाय नमः .
8) ஓம் ஸத்யஜ்நாநாய நம: -- ॐ सत्यज्ञानाय नमः .
9) ஓம் ஸத்யஜ்நாநப்ரியாய நம: -- ॐ सत्यज्ञानप्रियाय नमः .
10) ஓம் ஸத்யநிதயெ நம: -- ॐ सत्यनिधये नमः .
11) ஓம் ஸத்யஸம்பவாய நம: -- ॐ सत्यसम्भवाय नमः .
12) ஓம் ஸத்யப்ரபுவெ நம: -- ॐ सत्यप्रभुवे नमः .
13) ஓம் ஸத்யெஷ்வராய நம: -- ॐ सत्येश्वराय नमः .
14) ஓம் ஸத்யகர்மணெ நம: -- ॐ सत्यकर्मणे नमः .
15) ஓம் ஸத்யபவித்ராய நம: -- ॐ सत्यपवित्राय नमः .
16) ஓம் ஸத்யமகலாய நம: -- ॐ सत्यमंगलाय नमः .
17) ஓம் ஸத்யகர்பாய நம: -- ॐ सत्यगर्भाय नमः .
18) ஓம் ஸத்யப்ரஜாபதயெ நம: -- ॐ सत्यप्रजापतये नमः .
19) ஓம் ஸத்யவிக்ரமாய நம: -- ॐ सत्यविक्रमाय नमः .
20) ஓம் ஸத்யஸித்தாய நம: -- ॐ सत्यसिद्धाय नमः .
21) ஓம் ஸத்யாச்யுதாய நம: -- ॐ सत्याच्युताय नमः .
22) ஓம் ஸத்யவீராய நம: -- ॐ सत्यवीराय नमः .
23) ஓம் ஸத்யபொதாய நம: -- ॐ सत्यबोधाय नमः .
24) ஓம் ஸத்யதர்மாய நம: -- ॐ सत्यधर्माय नमः .
25) ஓம் ஸத்யாக்ரஜாய நம: -- ॐ सत्याग्रजाय नमः .
26) ஓம் ஸத்யஸதுஷ்டாய நம: -- ॐ सत्यसंतुष्टाय नमः .
27) ஓம் ஸத்யவராஹாய நம: -- ॐ सत्यवराहाय नमः .
28) ஓம் ஸத்யபாராயணாய நம: -- ॐ सत्यपारायणाय नमः .
29) ஓம் ஸத்யபூர்ணாய நம: -- ॐ सत्यपूर्णाय नमः .
30) ஓம் ஸத்யௌஷஷாய நம: -- ॐ सत्यौषशाय नमः .
31) ஓம் ஸத்யஷாஷ்வதாய நம: -- ॐ सत्यशाश्वताय नमः .
32) ஓம் ஸத்யப்ரவர்தநாய நம: -- ॐ सत्यप्रवर्धनाय नमः .
33) ஓம் ஸத்யவிபவெ நம: -- ॐ सत्यविभवे नमः .
34) ஓம் ஸத்யஜ்யெஷ்டாய நம: -- ॐ सत्यज्येष्ठाय नमः .
35) ஓம் ஸத்யஷ்ரெஷ்டாய நம: -- ॐ सत्यश्रेष्ठाय नमः .
36) ஓம் ஸத்யவிக்ரமிணெ நம: -- ॐ सत्यविक्रमिणे नमः .
37) ஓம் ஸத்யதந்விநெ நம: -- ॐ सत्यधन्विने नमः .
38) ஓம் ஸத்யமேதாய நம: -- ॐ सत्यमेधाय नमः .
39) ஓம் ஸத்யாதீஷாய நம: -- ॐ सत्याधीशाय नमः
40) ஓம் ஸத்யக்ரதவெ நம: -- ॐ सत्यक्रतवे नमः .
41) ஓம் ஸத்யகாலாய நம: -- ॐ सत्यकालाय नमः .
42) ஓம் ஸத்யவத்ஸலாய நம: -- ॐ सत्यवत्सलाय नमः .
43) ஓம் ஸத்யவஸவெ நம: -- ॐ सत्यवसवे नमः .
44) ஓம் ஸத்யமேகாய நம: -- ॐ सत्यमेघाय नमः .
45) ஓம் ஸத்யருத்ராய நம: -- ॐ सत्यरुद्राय नमः .
46) ஓம் ஸத்யப்ரஹ்மணெ நம: -- ॐ सत्यब्रह्मणे नमः .
47) ஓம் ஸத்யாமரதாய நம: -- ॐ सत्यामृताय नमः .
48) ஓம் ஸத்யவேதாங்காய நம: -- ॐ सत्यवेदाङ्गाय नमः .
49) ஓம் ஸத்யசதுராத்மனெ நம: -- ॐ सत्यचतुरात्मने नमः .
50) ஓம் ஸத்யபொக்த்ரெ நம: -- ॐ सत्यभोक्त्रे नमः .
51) ஓம் ஸத்யஸுசயெ நம: -- ॐ सत्यसुचये नमः .
52) ஓம் ஸத்யார்ஜிதாய நம: -- ॐ सत्यार्जिताय नमः .
53) ஓம் ஸத்யெத்ராய நம: -- ॐ सत्येंद्राय नमः .
54) ஓம் ஸத்யஸாகராய நம: -- ॐ सत्यसंगराय नमः .
55) ஓம் ஸத்யஸ்வர்காய நம: -- ॐ सत्यस्वर्गाय नमः .
56) ஓம் ஸத்யநியமாய நம: -- ॐ सत्यनियमाय नमः .
57) ஓம் ஸத்யமெதாய நம: -- ॐ सत्यमेधाय नमः .
58) ஓம் ஸத்யவெத்யாய நம: -- ॐ सत्यवेद्याय नमः .
59) ஓம் ஸத்யபியூஷாய நம: -- ॐ सत्यपियूषाय नमः .
60) ஓம் ஸத்யமாயாய நம: -- ॐ सत्यमायाय नमः .
61) ஓம் ஸத்யமொஹாய நம: -- ॐ सत्यमोहाय नमः .
62) ஓம் ஸத்யஸுராநந்தாய நம: -- ॐ सत्यसुरानंदाय नमः .
63) ஓம் ஸத்யஸாகராய நம: -- ॐ सत्यसागराय नमः .
64) ஓம் ஸத்யதபஸெ நம: -- ॐ सत्यतपसे नमः .
65) ஓம் ஸத்யஸிம்ஹாய நம: -- ॐ सत्यसिंहाय नमः .
66) ஓம் ஸத்யமரகாய நம: -- ॐ सत्यमृगाय नमः .
67) ஓம் ஸத்யலொகபாலகாய நம: -- ॐ सत्यलोकपालकाय नमः .
68) ஓம் ஸத்யஸ்திதாய நம: -- ॐ सत्यस्थिताय नमः .
69) ஓம் ஸத்யௌஷஷாய நம: -- ॐ सत्यौषशाय नमः .
70) ஓம் ஸத்யதிக்பாலகாய நம: -- ॐ सत्यदिक्पालकाय नमः .
71) ஓம் ஸத்யதநுர்தராய நம: -- ॐ सत्यधनुर्धराय नमः .
72) ஓம் ஸத்யாம்புஜாய நம: -- ॐ सत्याम्बुजाय नमः .
73) ஓம் ஸத்யவாக்யாய நம: -- ॐ सत्यवाक्याय नमः .
74) ஓம் ஸத்யகுரவெ நம: -- ॐ सत्यगुरवे नमः .
75) ஓம் ஸத்யஞாயாய நம: -- ॐ सत्यन्यायाय नमः .
76) ஓம் ஸத்யஸாக்ஷிணெ நம: -- ॐ सत्यसाक्षिणे नमः .
77) ஓம் ஸத்யஸம்வரதாய நம: -- ॐ सत्यसंवृताय नमः .
78) ஓம் ஸத்யஸம்ப்ரதாய நம: -- ॐ सत्यसम्प्रदाय नमः .
79) ஓம் ஸத்யவஹ்நயெ நம: -- ॐ सत्यवह्नये नमः .
80) ஓம் ஸத்யவாயுவெ நம: -- ॐ सत्यवायुवे नमः .
81) ஓம் ஸத்யஷிகராய நம: -- ॐ सत्यशिखराय नमः .
82) ஓம் ஸத்யாநந்தாய நம: -- ॐ सत्यानंदाय नमः .
83) ஓம் ஸத்யாதிராஜாய நம: -- ॐ सत्याधिराजाय नमः .
84) ஓம் ஸத்யஷ்ரீபாதாய நம: -- ॐ सत्यश्रीपादाय नमः .
85) ஓம் ஸத்யகுஹ்யாய நம: -- ॐ सत्यगुह्याय नमः .
86) ஓம் ஸத்யொதராய நம: -- ॐ सत्योदराय नमः .
87) ஓம் ஸத்யஹரதயாய நம: -- ॐ सत्यहृदयाय नमः .
88) ஓம் ஸத்யகமலாய நம: -- ॐ सत्यकमलाय नमः .
89) ஓம் ஸத்யநாலாய நம: -- ॐ सत्यनालाय नमः .
90) ஓம் ஸத்யஹஸ்தாய நம: -- ॐ सत्यहस्ताय नमः .
91) ஓம் ஸத்யபாஹவெ நம: -- ॐ सत्यबाहवे नमः .
92) ஓம் ஸத்யமுகாய நம: -- ॐ सत्यमुखाय नमः .
93) ஓம் ஸத்யஜிஹ்வாய நம: -- ॐ सत्यजिह्वाय नमः .
94) ஓம் ஸத்யதௌஷ்ட்ராய நம: -- ॐ सत्यदौंष्ट्राय नमः .
95) ஓம் ஸத்யநாஷிகாய நம: -- ॐ सत्यनाशिकाय नमः .
96) ஓம் ஸத்யஷ்ரொத்ராய நம: -- ॐ सत्यश्रोत्राय नमः .
97) ஓம் ஸத்யசக்ஷஸெ நம: -- ॐ सत्यचक्षसे नमः .
98) ஓம் ஸத்யஷிரஸெ நம: -- ॐ सत्यशिरसे नमः .
99) ஓம் ஸத்யமுகுடாய நம: -- ॐ सत्यमुकुटाय नमः .
100) ஓம் ஸத்யாம்பராய நம: -- ॐ सत्यांबराय नमः .
101) ஓம் ஸத்யாபரணாய நம: -- ॐ सत्याभरणाय नमः .
102) ஓம் ஸத்யாயுதாய நம: -- ॐ सत्यायुधाय नमः .
103) ஓம் ஸத்யஷ்ரீவளபாய நம: -- ॐ सत्यश्रीवल्लभाय नमः .
104) ஓம் ஸத்யகுப்தாய நம: -- ॐ सत्यगुप्ताय नमः .
105) ஓம் ஸத்யபுஷ்கராய நம: -- ॐ सत्यपुष्कराय नमः .
106) ஓம் ஸத்யாத்ரிதாய நம: -- ॐ सत्याध्रिदाय नमः .
107) ஓம் ஸத்யபாமாவதாரகாய நம: -- ॐ सत्यभामावतारकाय नमः .
108) ஓம் ஸத்யகரஹரூபிணெ நம: -- ॐ सत्यगृहरूपिणे नमः .
109) ஓம் ஸ்ரிஸத்யப்ரஹரணாயுதாய நம: -- ॐ श्री सत्यप्रहरणायुधाय नमः .
110) ஓம் ஸ்ரிஸத்யநாராயண தெவதாப்யொ நம: -- ॐ श्री सत्यनारायण देवताभ्यो नमः .
111) ஸ்ரிஸத்யநாராயணாய நம:. -- श्री सत्यनारायणाय नमः ..
இதி அஷ்டொத்தர பூஜாம் ஸமர்பயாமி .. इति अष्टोत्तर पूजां समर्पयामि ..

Click for ptional: Vishnu Sahasranama and laxmi ashtothram

Shri Satyanarayan katha

Once upon a time while travelling the three worlds, Narad Muni saw the human beings suffering immensely. So, he went to Lord Vishnu and requested "Oh Lord!!! I saw human beings suffering from all kinds of problems. Please let us know how to solve this!". Vishnu suggested Shri Satyanarayan's Virt & Puja (prayer) , a simple one for the complex problem. For this prayer, one requires some fruit (ex: bananas), milk & a simple prasad made with wheat flour, ghee & sugar). After the prayers, all present must have the prasad & then sing and praiseLord Satyanarayan. Vishnu told Narad muni some examples.

Brahmin

Sri Lord Narayana tells Narada the further story: There was an old and poor Brahmin in the city of Kashi. He was a man of virtue and yet extremely poor and was always begging for the next meal. Since the Lord is Viprapriya- (Brahmana priya means Lover of Brahmana- Brahmana means anyone on the devotional path ) - He came in the guise of an old Brahmin and accosted him " Tell me my friend, what ails you?". The brahmin replied "I am an old and very poor man and I shall be grateful if you can tell me how to get rid of this poverty of mine which does not seem to leave me". The Lord replied "Why don’t you perform Sri Satyanarayana Vrita", and He told him how to perform the Vrita. The poor man now desires to do this vrita and thinking over these thoughts of the Lord he goes to bed. He could not sleep on account of these thoughts. Again in the morning he had same thoughts and he says to himself, "whatever I earn today by begging I shall use it to perform the vrita". Since the Lord likes such feelings, (Bhavena Devam - Lord does not want our material possessions, he is won by the genuineness of our feelings) that day, he got plenty of money while begging and thus pleased, he took the necessary articles and performed the vrita. Very soon he became rich and had all the things of the world and thereafter he started performing the vrita every month. The Brahmin took birth as Sudama & in his entire life he served the Lord Krishna & attained moksha.

Woodcutter.

Once when this brahmin was performing the Sri Satyanarayana Pooja there came to his house a woodcutter. He saw the pooja and wanted to know what it is and what are its fruits. The brahmin said, "This is Sri Satyanarayana Pooja. Whatever desires you have in your mind will be fulfilled by performing this vrita. My own poverty and troubles all ended by my very decision to perform this vrita". On hearing this, the woodcutter prostrates to the Lord, takes prasad, and decides to perform this pooja next day. He thought in his mind, "Whatever amount I get from the sale of the wood tomorrow, I will use it for the performance of the vrita." That day he sold the wood for twice the price. Happily thinking of the Lord Satyanarayana he proceeds to do this pooja, inviting his friends and relatives. Thus performing regularly he became rich and happy and finally reached Satyaloka.

king named Ulkamuk

There was a king named Ulkamuk, who was very wise and good. He was wedded to truth and sense- control. Everyday he used to go to the temple, worship the Lord, distribute alms to the needy. He would go daily to the temple & give donations to the Brahmins. As a result of Satyanarayanji's prayer, King Ulkamuk took birth as King Dasaratha, & in that life he became the father of Lard Rama & attained eternity.

Merchant!

Once King Ulkamuk was performing Sri Satyanarayana Vrita on the banks of a river. At that time there came a merchant in a ship loaded with precious goods. He approached the king and wanted to know the details of the pooja and also its fruits. The king said, "My friend, what we are doing is a vrita called Sri Satyanarayana Pooja. This is done with a desire to have progeny, wealth, property, etc. By this, we are worshipping Lord Narayana or Mahavishnu". The merchant said, "Please tell me the details as to how to perform this vrita, because I would like to have children whom I have not been fortunate to have till now." The king tells him the details of the vrita and the merchant returns home. He tells the details to his wife and they decide to perform this vrita if they get a child. Sometime later his wife Lilavathi became pregnant and delivered a girl who was named Kalavathi. Lilavathi reminded her husband about the vrita and he kept postponing it, till his daughter grew of age and was ready to be married. The father finds a suitable groom and marries her off and again forgot to perform the vrita although he had decided to do so at the time of marriage of his daughtier. The Lord now wanted to remind him. The merchant and his son-in-law were in a city called Ratnasara where king Chandrakethu was ruling. There was a theft at the palace and the burglars were chased by the police. The running burglar saw these two merchants resting near a tree and they left the booty with them and ran off. The police caught the two merchants with the stolen goods and they were straight away sent to the prison. The king himself overlooked to investigate. It is this time the merchant suddenly realized that this was all on account of his forgetting the promise to the Lord. At about this time, back home both Lilavathi and her daughter Kalavathi lost all their belongings due to thefts at home and were rendered beggars. During one such wandering trying to find some food Kalavathi sees Sri Satyanarayana Pooja being performed at one house. She goes in, hears the story and details and returns to tell her mother what had taken place. Lilavathi now knows that it is their forgetting to do the Pooja that had created all these problems. Next day she calls her relatives and friends and performs the Pooja, begs for forgiveness. Accordingly, the king had a dream that the merchants were innocent and he releases them on inquiry and gives them lot wealth. Thus released from the custody the merchants were returning home. They reached the outskirts of their town in their ship. The Lord in order to test them again comes in the form of an old Sanyasi and inquires as to what the load in the ship is. The merchant bluffs and says that it contains dried leaves. The sanyasi says "Tathasthu". When the merchant returns to the ship he finds that it does contain now dried leaves only. He swoons and when he regains his consciousness he realizes that these are doings of the Sanyasi whom he had cursorily dismissed earlier. He seeks him out and begs for forgiveness. The ever-merciful Lord again forgives him. Now that the merchant was near the town, he sends a messenger in advance to Lilavathi to let her know that they are on their way home. Lilavathi. tells her daughter to complete the Satyanarayana poola they were performing and goes ahead to meet her husband. Kalavathi does the pooja, but in a hurry to meet her husband, she neglects to take the prasad; and when she nears the anchorage, she does not find the ship nor her husband! It looked to her that they both sank/drowned. She swoons and now she decides to die.

The merchant thinks that this must be on account of some fault on their part in ignoring the Lord and then and there he decides to do the pooja as a part of expiation from his side for mistakes of omission or commission. The Lord now pleased makes him realize that it is the daughter’s oversight in not accepting the prasad that has created this problem and now if she goes and takes the prasad, everything would be all right. Kalavathi returned to the altar and took prasad with all faith and reverence. And her husband returned and from then onwards, they all performed Sri Sathyanarayana Pooja regularly till the end of their life and finally after death, they reached Satyaloka.

The merchant then did Lord Satyanarayanji's prayers & fast with his family every month. The merchant took birth as King Morad, who cut his son in half & offered to the Lord & got moksha.

king Tungdhwaj

A king named Tungdhwaj took rest under a tree in a forest after hunting. There he saw a few villagers doing the prayer of Lord Satyanarayanji. The King saw all this but due to his false ego, niether did he join them nor bowed down to the idol of the Lord. When the villagers gave him the prasad, he did not accept it & went away from there. When the King reached his Kingdom, he saw that everything was destroyed & all his 100 sons were lying dead on the floor. The King realised that this had happened all due to his false ego and due to the disrespect he had shown to the prayer of Lord Satyanarayanji & his prasad. He went back to the place where the villagers were doing their prayers. He joined them in their prayers to Lord Satyanarayanji & brought the prasad for his family. By doing this, he could bring back all his sons alive. He got back all his lost wealth. Though he was famous for his generosity to his subjects, he had to suffer for his false ego. King Tunghdwaj took next birth as Guha, who took Lord Rama across the river, served him & got moksha.

Conclusion

Suta now tells the Rishis that this Vrita is specially effective in Kaliyuga. This Lord of Lord is called Ishwara, Satyadeva, Sri Satyanarayana and by many other names. He alone has taken names and forms. Anybody who keeps this fast with full faith & recite the prayers of Lord Satyanarayanji; all his wishes will be fulfilled. With the grace of the Lord, he will get eternity; the wealthless will receive wealth; & will go to heaven & finally will come out of the circle of birth & death.

ஹரி நாமாஷ்டகம்

ஸ்ரீகேஸவாச்யுத முகுந்த ரதாங்கபாணே
கோவிந்த மாதவ ஜனார்த்தன தானவாரே
நாராயணா மரபதே த்ரிஜகந்நிவாஸ
ஜிஹ்வேம் ஜபேதி ஸததம் மதுராக்ஷராணி
ஸ்ரீதேவதேவ மதுஸுதன ஸார்ங்கபாணே
தாமோதார்ணவ நிகேதனகைடபாரே
விஸ்வம் பராபரணபூஷித பூமிபால
ஜிஹ்வேம் ஜபேதி ஸததம் மதுராக்ஷராணி
ஸ்ரீபத்மலோசன கதாதர பத்மனாப
பத்மேச பத்மபத பாவன பத்மபாணே
பீதாம்பராம்பரருசே ருசிநாவதார
ஜிஹ்வேம் ஜபேதி ஸததம் மதுராக்ஷராணி
ஸ்ரீகாந்த கௌஸ்துப தரராதி ஹராக்ஞபாணே
விஷ்ணோ த்ரிவிக்ரம மஹோதர தர்மசேதோ
வைகுண்டவாஸ வசுதாதிப வாசுதேவ
ஜிஹ்வேம் ஜபேதி ஸததம் மதுராக்ஷராணி
ஸ்ரீநாராஸிம்ஹ நரகாந்தக காந்தமூர்தே லக்ஷ்மீதே
கருடவாஹன ஸேஷஸாயினே
கேஸிப்ரணாஸன சுகேச கிரீடமௌளே
ஜிஹ்வேம் ஜபேதி ஸததம் மதுராக்ஷராணி
ஸ்ரீவத்ஸலாஞ்சந சுரர்ஷப சங்கபாணே
கல்பாந்தவாரிதி விஹாரஹரே முராரே
யக்ஞேசயக்ஞ மயயக்ஞ முகாதி தேவ
ஜிஹ்வேம் ஜபேதி ஸததம் மதுராக்ஷராணி
ஸ்ரீராம ராவணரிபோ ரகுவம்ஸகேதேர்
ஸீதாபதே தஸரதாத்மஜ ராஜஸிம்ஹ
சுக்ரீவமித்ர ம்ருகவேதா ஸாபபாணே
ஜிஹ்வேம் ஜபேதி ஸததம் மதுராக்ஷராணி
ஸ்ரீகிருஷ்ண வ்ருஷ்ணிவர யாதவ ராதிகேஸ
கோவர்த்தநோத்தரண கம்ஸவிநாஸசௌரே
கோபால வேணுகர பாண்டுசுதைக பந்தோ
ஜிஹ்வேம் ஜபேதி ஸததம் மதுராக்ஷராணி.

உத்தராங்க பூஜை


பஜணை - bajann


பாட்டூ - Songs


மங்களம் (Mantra Pushpam)

Mantra Pushpam

யோபம் புஷ்பம் வேதா | புஷ்பவான் ப்ரஜவான் பஸுவான் பவதி ||
சந்த்ரமவா ஆபாம் புஷ்பாம் | புஷ்பவான் ப்ரஜவான் பஸுவான் பவதி ||
ய ஏவம் வேதா | யோபா மாயதனம் வேதா | ஆயதனாம் பவதி ||

He who understands the flowers of water,He becomes the possessor of flowers, children and cattle. Moon is the flower of the water, He who understands this fact, He becomes the possessor of flowers, children and cattle.


Background Note

The Satyanarayan Puja is performed in reverence to the Narayan form of Lord Vishnu. The Lord in this form is considered an embodiment of truth. This puja is conducted to ensure abundance in ones life. Many people carry out this puja immediately after or along with an auspicious occasion like a marriage or moving into a new house or any other success in life. The Satyanarayan puja can be performed on any day. It is not a puja confined to any festivities. But Poornima (full moon day) or Sankranti are considered to be most auspicious day for this puja. Evening is preferred.

Satya is a Sanskrit word meaning "truth" or "correct". Sathya is also defined in Sanskrit as "sate hitam satyam" which translates to "The path to ultimate truth or Sat is sathya. Hence all the deeds, words, and wisdom that takes closer to the Ultimate Truth are the truth.The philosophical meaning of the word 'Satya' is "unchangeable", "that which has no distortion", "that which is beyond distinctions of time, space, and person", "that which pervades the universe in all its constancy"

Narayana (नारायण; நாராயணன்) or Narayan is an important Sanskrit name for Vishnu and appears as the 245th name in the Vishnu sahasranama. Narayana is also identified as the original man, Purusha. The Puranas present divergent views on Narayana. In Sanskrit, another name for water is ‘Naara’. The Supreme Lord Vishnu whose resting place ('Ayana') is ‘Naara’ is therefore called Naarayana. "Naara" also means the living entities (Jivas). Therefore, another meaning of Naarayana is 'resting place for all living entities'. In the Mahabharata Krishna is often referred to as Narayana and Arjuna as Nara or as part incarnations of the earlier mystical identity as Nara-Narayana.

The Satyanarayana Puja is unique in that it does not require a Brahmin or any priest to perform (as evident from stories). It can be a simple one and optional slokas, songs and others as indicated can be added based on individual interests and resources. It is believed the ceremony originated in Bengal as Satya Pir ritual performed by all communities (Hindu, Muslim and buddhists) and was later adapted into Satyanarayan puja. Annavaram also had a similar puja tradition and presiding deity has the name Satyanarayana.

For those who observe the fast religiously and regularly, there are some great lessons to be learned from the 'katha' (narration). This is shown by characters who ignored their promise to perform the puja after their wish had been fulfilled. They suffered as a result. Therefore one is to deduce that one must stick to the promise given to the Lord in exchange of the desire fulfilled by His Grace. One is not to ignore or/and forget the Lord's Grace. When the rich merchant is asked what the boat contains, he untruthfully replies 'Only dry leaves' and the Mendicant says 'So be it' The above incident tells us that the spoken word has power. What you speak, manifests. Hence one must not speak an untruth. Especially an inauspicious untruth. In the last story one learns that no one is higher or lower in status in the eyes of the Lord. Hence one must accord respect to whoever it may be, who is taking the name of God.

The puja starts by a prayer to Lord Ganesha, to remove all obstacles that may occur as a result of incorrectly performing the puja. Another part of the prayer involves a prayer to the Navagraha's - the nine important celestial beings in the universe. They consist of Surya (the Sun), Chandra (the moon), Angaaraka/Chevaai (Mars), Budha (Mercury), Guru aka Bruhaspati (Jupiter), Shukra (Venus), Sani (Saturn), Rahu (the head of the Demon snake), and Ketu (the tail of the Demon snake). The rest of the puja consists of worship to Satyanarayana, an extremely benevolent form of Lord Vishnu.

Shri Satyanarayan katha (narrative) comes from the Skandha purana, Reva kaanda. Suta Puraanikji narrated these stories, in Neimishaaranya to the Rishis who were performing a 1,000 year yajna for the benefit of mankind lead by Shounakji . [note: It is told that Satyanarayan Katha is in REVA volume of Skanda Purana. But this volume is devoted to pilgrimages on the valley of river REVA. In original Skanda Purana there is nothing like Satyanarayana. Recent Skanda Puranas added it with clear note of its new addition in Skanda.]

Further reading: http://en.wikipedia.org/wiki/Satyanarayan_Puja, Sri Satya Narayan Katha & Vidhi Sri Satyanarayan Puja Vidhi and Katha and The Odia (Oriya) book of Shree Satyanarayana Pala

Special prasad for puja

Sapaad - One and one-fourth measure of Rava (soojii), milk, ghee, sugar and banana. Cook it to form prasaad similar to shiiraa